Explora Journeys ontwikkelt loyaliteitsprogramma verder

Image

Na de lancering van de Explora Club in april 2025 heeft Explora Journeys nu de tweede fase van het exclusieve loyaliteitsprogramma aangekondigd.

Leden van de Explora Club kunnen nu aan boord profiteren van extra voordelen en privileges. Via hun persoonlijke My Explora Account op explorajourneys.com kunnen zij hun puntensaldo en lidmaatschapsniveau bekijken.

Elke overnachting aan boord, aankopen tijdens de reis en geboekte excursies dragen bij aan het sparen van punten. Met elke reis worden nieuwe privileges en voordelen vrijgespeeld.

Voor wie nog geen lid is, nodigt Explora Journeys gasten uit om zich aan te melden. Leden genieten van onder andere exclusieve evenementen aan boord, voordeelacties, verrassingscadeaus en extra persoonlijke service die elke reis uniek maakt.

Het programma is bovendien uitgebreid met een Status Match voor gasten van Oceania Cruises. Daarmee komt het totaal aantal deelnemende merken op elf. Reizigers met een status bij een van deze programma’s kunnen hun niveau laten matchen met het bijbehorende Explora Club-niveau, en vanaf hun eerste reis profiteren van exclusieve voordelen.

De Explora Club bestaat uit vijf niveaus: Classic, Silver, Gold, Platinum en Diamond. Elk niveau biedt een reeks voordelen, van voorrang bij reserveringen tot persoonlijke cadeaus en speciale kortingen.

Voordelen voor Explora Club-leden

  • Attenties zoals verjaardagscadeaus (vanaf Silver) en verrassingen bij het klaarmaken van de hut voor de nacht (vanaf Gold).
  • Exclusieve kortingen en beloningen, zoals ledenaanbiedingen (vanaf Classic), korting op toekomstige reizen (vanaf Silver), een Journey Experience Credit (vanaf Platinum) en een gratis reis voor twee personen (bij Diamond).
  • Voorrechten vóór vertrek, zoals vroege toegang tot nieuwe reizen, een speciale online ledenomgeving (vanaf Classic), prioritaire hulp (vanaf Silver), privétransfers en suite-upgrades (bij Diamond).
  • Exclusieve evenementen, van cocktailrecepties met de scheepsleiding (vanaf Silver) tot speciale President’s Journeys en kookervaringen in de Chef’s Kitchen (bij Diamond).
  • Extra services aan boord, zoals gratis wasservice (vanaf Gold), een rondleiding op de brug (vanaf Platinum) en persoonlijk stijladvies bij het winkelen (bij Diamond).