Robbie Williams schittert in nieuwe campagne voor Mein Schiff Relax

Robbie Williams is het gezicht van de nieuwe 360°-campagne voor de Mein Schiff Relax.
Deze week lanceerde TUI Cruises de communicatiecampagne “Time to Relax” voor het merk Mein Schiff. De campagne is te zien in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland (DACH-regio), maar ook in de Benelux en Scandinavië. De uitingen verschijnen op televisie, radio, digitale buitenreclame, connected TV en bij reisbureaus.
Volgens TUI Cruises laat Robbie Williams in de campagne zien hoe hij zelf ontspant aan boord van de Mein Schiff Relax en hoe gasten aan boord ook hun rust kunnen vinden.
“De Mein Schiff Relax vaart al enige tijd in de Middellandse Zee en heeft inmiddels veel cruiseliefhebbers en trouwe gasten weten te overtuigen,” aldus Clas Eckholt, commercieel directeur bij TUI Cruises.
“Met deze campagne willen we de zichtbaarheid van Mein Schiff versterken in de DACH-regio, maar ook in de Benelux en Scandinavië. Het is showtime voor de Mein Schiff Relax,” voegde Eckholt toe.
Cruises en tarieven
De achtdaagse cruise “Hoogtepunten van de Westelijke Middellandse Zee” vertrekt op 8 oktober 2025 vanuit Palma en keert daar op 16 oktober terug.
- Prijs vanaf: €1.499 per persoon
- Verblijf in een balkonhut
- Inclusief Mein Schiff Premium-diensten
- Op basis van tweepersoonsbezetting, PUR-tarief
De zevendaagse cruise “Canarische Eilanden met Madeira” vertrekt op 5 december 2025 vanuit Santa Cruz en eindigt daar op 12 december.
- Prijs vanaf: €999 per persoon
- Verblijf in een binnenhut
- Inclusief Mein Schiff Premium-diensten
- Op basis van tweepersoonsbezetting, PRO-tarief
Reactie